Med 15 års erfaring fra konsulentbransjen har Cathrine hjulpet ledere og team med å bygge prestasjonskulturer som skaper resultater. Hun er en dyktig fasilitator og prestasjonscoach med spisskompetanse innen ledelse, samspill og kommunikasjon.
Cathrine har også 12 års operativ erfaring innen markedsføring, salg og ledelse i L’Oréal-gruppen, kombinert med sertifisering som prestasjonscoach, mindfulness-instruktør og ekspertise i flere profilkartleggingsverktøy, og med dene erfaringen har Cathrine opparbeidet seg en god forståelse for hva som faktisk driver engasjement i arbeidslivet.
Gjennom engasjerende foredrag kombinerer hun personlige historier med forskningsbaserte funn, og gir konkrete verktøy for hvordan du kan skape og opprettholde høy arbeidsglede – tiltrekke deg de beste talentene, og få dem til å bli.
Ønsker du en mer engasjert og lønnsom arbeidsplass? Cathrine Berget gir deg inspirasjonen, innsikten og verktøyene du trenger.